wtorek, 23 sierpnia 2016

dream SATIN liquid powrócił !




Witam :)


Dziś chciałabym się podzielić z Wami moim odkryciem.


Długo nie mogłam znaleźć  w sklepach mojego ulubionego podkładu z MAYBELLINE.
Wszyscy mówili, że został on wycofany czym bardzo mnie zmartwili.

Jednak zupełnie przypadkiem zauważyłam, że mój ulubieniec pojawia się sporadycznie w sklepach Biedronka :)


dream SATIN liquid - 30 ml


KOLOR: 30 SAND


...


Producent pisze o nowej formule, ale ja niczego nowego nie zauważyłam.

Wydaje mi się, że teraz krycie się trochę poprawiło.
Dodatkowo produkt zawiera SPF 13.

Wrażenia z użytkowania są takie same jak przy jego poprzedniku.
Szczegóły znajdziecie tutaj.

Jedyna wyraźnie zauważalna dla mnie zmiana to design opakowania!



  Poniżej zdjęcie starego produktu...możecie porównać sobie zmiany.



Moim skromnym zdaniem zmiana opakowania na plus :)


Strasznie się cieszę z powrotu tego produktu.
Zawsze kiedy pojawia się w sklepie zakupuje sobie dwa opakowania i to mi wystarcza do następnego objawienia w Biedronce :)




To tyle na dziś.
Pozdrawiam



PaPa :*



1 komentarz:

  1. Miałam bardzo dawno próbkę tego podkładu i chyba byłam z niego zadowolona :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...