środa, 30 sierpnia 2017

Jedwabna kuracja do włosów z MARION




Witam :)



Przychodzę do Was z kolejnym produktem, który u mnie sięgnął niestety dna.

Miałam już swego czasu odżywkę z tej serii  do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami, o której więcej znajdziecie tutaj.

Byłam z niej bardzo zadowolona, więc postanowiłam postawić na kolejny produkt tego typu...


Czy będę skłonna kupić kolejne opakowanie?
Czy produkt u mnie się sprawdził?

Zapraszam do krótkiej lektury :)



Jest to



Natura Silk
Jedwabna kuracja 
Błyslawiczna odżywka do włosów farbowanych - 150 ml
z

MARION





Zwykłe plastikowe opakowanie, zaopatrzone w dozownik w postaci atomizera...




Od producenta:

Specjalnie opracowana formuła dla włosów farbowanych, wymagających dodatkowej ochrony i regeneracji. Zawiera JEDWAB i PROWITAMINĘ B5, które:
  • zapewniają włosom skuteczną ochronę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych,
  • wygładzają i nawilżają włosy bez ich obciążania,
  • ułatwiają rozczesywanie i ich układanie,
  • zapobiegają elektryzowaniu, intensywnie regenerują i nadają włosom jedwabistą miękkość.
Odżywka wzbogacona została o HELIOGENOL, aktywny składniki zapobiegający utracie koloru włosów farbowanych, wyraźnie przedłużający jego trwałość. Dodatkowo filtr UV chroni włosy przed niszczącym działaniem wolnych rodników, a ekstrakt z hibiskusa pomaga odzyskać witalność włosom farbowanym oraz przeciwdziałam ich matowieniu.

BEZ SPŁUKIWANIA !



Co tu dużo pisać.
Tak się składa, że i tym razem marka mnie nie zawiodła, a produkt sprawdził się u mnie bardzo dobrze, dlatego gorąco


POLECAM !!!


Swoje włosy farbuję już baaaaardzo długo co znacząco obniża ich kondycję, z czego zdaję sobie sprawę. Warto więc mieć w zasięgu ręki produkt, który pozwoli cieszyć się miękkimi i zadbanymi włosami bez względu na to z czym muszą się one zmagać na codzień.

Produkt ten sprawdza się bardzo dobrze. Włosy po jego zastosowaniu bardzo ładnie się rozczesują, są miękkie i gładkie.
 Wygodny w użyciu atomizer pozwala na szybką i  precyzyjną aplikację.
Dodatkowym plusem jest sam zapach - bardzo przyjemny i świeży.
Pojemność 150 ml wystarcza na bardzo długi okres regularnego stosowania ( u mnie na kilka miesięcy przy aplikacji co drugi dzień).

Bardzo ważna zaleta tej odżywki to fakt że można ją stosowaś zarówno na suche, wilgotne czy mokre włosy oraz to , że 


NIE WYMAGA SPŁUKIWANIA 



A kolor?

No cóż, nie wiem czy bez tej odżywki utrzymał by się na moich włosach krócej czy dłużej. Dla mnie najważniejsze było aby proces koloryzacji włosów nie odbił się zbyt negatywnie na ich kondycji.

Na szczęście mimo regularnego farbowania moje włosy są miękkie i gładkie i myślę, że w dużym stopniu przyczyniła się do tego ta odżywka.

Spróbuj i przekonaj się sama :)



Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...