poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Schauma cotton fresh - suchy szampon




Witam :)

Pozostając w tematyce włosów dziś kolejny produkt przeznaczony poniekąd trochę do pielęgnacji trochę do stylizacji ....
Mowa o suchym szamponie 




Schauma cotton fresh
Suchy szampon do wyczesania - 150 ml



Dozownik klasyczny w postaci atomizera 
Samo opakowanie również proste i skromne ...




Od producenta:
Świeżość bawełny do włosów normalnych po mocno przetłuszczające się 
Produkt do wyczesania.



Na opakowaniu niewiele obietnic ale czego można spodziewać się po produkcie tego typu?

Suchy szampon ma nam zapewnić jeden dodatkowy dzień świeżości włosów bez konieczności ich mycia...


Ten produkt daje nam ten efekt!


Włosy po zastosowaniu są odświeżone jednak jego aplikacja troszkę mnie zawiodła . 
Dlaczego ?
Ten suchy szampon miał to do siebie, że jego aplikacja była dość uciążliwa ponieważ biały proszek był bardzo widoczny i konieczne było poświęcenie dłuższej chwili by uzyskać naturalny świeży wygląd włosów .
Dodatkowym plusem jest jego zapach - delikatny , przyjemny , świeży .
Poza tym nie mam większych zastrzeżeń, a i cena jest śmieszna ( ok 8zł)) dlatego



POLECAM / NIE POLECAM !



Jeśli lubisz od czasu do czasu spróbować czegoś nowego to spokojnie możesz sięgnąć po ten produkt ...tak dla małej odmiany .

Według mnie jednak nie zasługuje on na przywilej stałego zagoszczenia w mojej szafie kosmetycznej .

Osobiście uwielbiam suche szampony z Isana i jak na razie nie znalazłam lepszego zamiennika ...



Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...