czwartek, 24 sierpnia 2017

Sensual - Balsam łagodzący po depilacji Joanna




Witam :)


Joanna....moja przygoda z tą marką trwa głownie z produktami do włosów.
Uwielbiam farby do włosów z Joanna.
Miałam okaję przetestować różne warianty kolorystyczne i nie mogę narzekać.
Więcej o farbach do włosów z Joanna znajdziecie m.in.
tutaj - brąz
tutaj - kolor rudy 
tutaj - rozjaśniacz


Tymczasem wracając do tematu właściwego...
dziś kolejny produkt z Joanny...tym razem nie będzie to żadna farba a produt przeznaczony do ciała...


Sensual

Balsam łagodzący po depilacji - 150 g

z

Joanna



Opakowanie w formie tubki z klasycznym dozownikiem (otwór).






Od producenta:

Łagodzący balsam został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z avokado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżajaco i kojąco, łagodzą podrażnienia skóry . Wyciąg z egzotycznej rośliny Larrea Divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosków po depilacji. Po zastosowaniu balsamu skóra pozostaje jedwabiście gładka, elastyczna i miła w dotyku.


Podpisuję się pod tymi słowami rękami i nogami.
Rzeczywiście produkt łagodzi podrażnienia po depilacji ( u mnie głównie stosoawny na ogolone nogi)
Po jego użyciu skóra jest gładka i miękka w dotyku.

Ponadto produkt posiada przyjemny, delikatny zapach.

Czy rzeczywiście jego stosowanie opóźnia wyrastanie włosków?
Ciężko mi stwierdzić, gdyż golę się raczej regularnie niezależnie od postępu odrostania włosków.

Zdecydowanie jednak zauważyłam jego działanie łagodzące!



POLECAM !!!






Jeśli masz wrażliwą skórę i depilacja przysparza ci problemów w postaci zacięć czy krostek ....sięgnij po ten produkt !
Moim zdaniem każda kobieta powinna go mieć, a przynajmniej wypróbować.


Ja odkąd zakupiłam ten produkt stosuję go regularnie po każdej depilacji nóg.
Można go stosować na świeżo ogoloną skórę - nie szczypie !

Swoje opakowanie już wykończyłam, ale  z pewnością zakupię kolejne, i kolejne, i kolejne ...

:)



To tyle na dziś 

Pozdrawiam 
PaPa :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...