czwartek, 21 grudnia 2017

WINTER CARE - Krem ochronny zimowy FLOS LEK



Witam :)

Z racji bieżącej pory roku chciałabym przedstawić Wam produkt, który zawsze warto mieć w swojej kosmetyczce w okresie wszechobecnie panującego chłodu...



WINTER CARE

Krem ochronny zimowy - 50 ml

z

FLOS LEK



Produkt kupujemy zapakowany w kartonowe pudełko, które od razu nasuwa skojarzenia - ZIMA !





W środku znajdujemy plastikowe pudełko w kolorystyce bieli i niebieskiego.
Całość prezentuje się schludnie i nienagannie.
Krem dodatkowo zabezpieczony jest folią co jak dla mnie wielki plus





Od producenta:

Krem ochronny zimowy z witaminą E, pantenolem, olejkiem ze słodkich migdałów.
 
Zastosowanie: polecany zimą, jako ochrona skóry twarzy, szyi i rąk przed zimnem, wiatrem i mrozem - nawet do - 20 stopni C. Może być stosowany na dzień i na noc.
Działanie : krem zabezpiecza skórę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Zawarte w kremie witamina E, olej ze słodkich migdałów i pantenol poprawiają natłuszczenie i nawilżenie skóry.
Efekt: doskonała ochrona i pielęgnacja zimą.

Substancje bioaktywne zawarte w preparacie:

  • witamina E - chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, a tym samym opóźnia proces starzenia. Nawilża i uelastycznia naskórek.
  • pantenol (prowitamina B5) - regeneruje naskórek. Działa nawilżająco i zmiękczająco na skórę.
  • olej ze słodkich migdałów - uzupełnia niedobór lipidów w naskórku, łagodzi podrażnienia.
  • filtr UV - chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych, opóźnia proces starzenia się skóry.


...


Na początek przyznaję, że produkt zużyłam do samego dna, więc opinia zawarta w tym poście jest potwierdzona wielodniowym stosowaniem produktu.

Krem zakupiłam w ubiegłym roku i posłużył mi przez cały sezon zimowy.

Stosowałam go regularnie i według zaleceń producenta, czyli przed każdym wyjściem na mróz.
Głównie używany był przeze mnie na twarz, sporadycznie smarowałam nim dłonie ( w obu przypadkach sprawdzał się świetnie)

Przyznaję, że kosmetyk spełniał swoje zadanie. Skóra pozostawała nawilżona mimo wystawiania jej na zimno i wiatr.

Konsystencja produktu dość gęsta jednak szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki.

Krem świetnie sprawdza się zarówno sam, jak i używany pod podklad.

Zapach delikatny.

Nie pozostaje mi więc nic innego jak powiedzieć jedno:




POLECAM !!!








Muszę koniecznie sprawić sobie nowe opakowanie :)





To wszystko na dziś
Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...