wtorek, 27 lutego 2018

Pianka do golenia BLUEBERRY SENSATION z ISANA




Witam :)

Nie jest tajemnicą, że produkty z ISANA cieszą się u mnie dużą popularnością.
Lubię tą markę za ich dobry stosunek JAKOŚĆ / CENA !

Niektóre z tych produktów to prawdziwe perełki.

Jedną z takich perełek są pianki do golenia.
Są nie drogie (ok. 6zł), a ich działanie nie ma sobie nic do zarzucenia.

Zdążyłam już przetestować u siebie wszystkie warianty zapachowe.

Ostatnim zaskoczeniem okazała się opcja....



Pianka do golenia - 150 ml
 BLUEBERRY SENSATION

z

ISANA 



Produkt przeznaczony jest do wszystkich rodzajów cery.



Na opakowaniu brak jakichkolwiek dodatkowych informacji od producenta.


Jednak co tu dużo mówić.

Produkt ten sprawdza się tak samo dobrze jak pozostałe opcje.

Pianka ma przyjemny zapach.

Dobrze się rozprowadza na skórze i umila golenie poprzez zmiękczanie włosków.

Nawet klasyczna, mało wymyślna jednorazówka w połączeniu z tą pianką poradzi sobie z uporczywym owłosieniem nóg, pach, czy okolic intymnych.


Dla zainteresowanych szersza recenzja pozostałych produktów znajduje się:
 tutaj (zielone jabłuszko)
tutaj ( Zapach brzoskwini, oraz do skóry wrażliwej)



POLECAM !!!


Pianka ta została mi podarowana i jak to u mnie bywa nie omieszkałam się jej użyć i przetestować.
Byłam dość zaskoczona, że ISANA wypuściła na rynek kolejną opcję zapachową.

Myślę, że wybór konkretnej to kwestia indywidualna ponieważ jeśli chodzi o samo działanie to wszystkie sprawdzają się świetnie.



Osobiście lubię stosować je wszystkie, każdą i innej porze roku:

Wiosną i jesienią - wybieram opcję brzoskwiniową i sensitive
Latem - zielone jabłuszko
Zimą - Blueberry 




To tyle na dziś 
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...