czwartek, 1 marca 2018

Fioletowy szampon do włosów blond z Joanna



Witam :)



Jestem osobą, która lubi eksperymentować ze swoim wyglądem. 

Lubię zmiany.

A jak można łatwo i szybko zmienić swój wygląd?
Najprościej zmienić kolor włosów :)

Ja farbuje włosy już od bardzo dawna i muszę to robić systematycznie.
Nie dlatego, że mam taką zachciankę....

Po prostu upływ czasu odcisnął swoje piętno na moich włosach w postaci srebrzystych nitek pojawiających się tu i tam :(

Ale nie o tym dziś miało być ....

Już od dłuższego czasu marzyłam o rozjaśnieniu włosów. Nie mówię tu o lekkich refleksach, ale o widocznej zmianie z odcienia brązu do blondu.

W końcu odważyłam się i moje włosy stały się złociste.... i to dosłownie ;)

Nie o taki efekt mi chodziło....dążyłam raczej do bardziej platynowego odcienia.

Toteż w moim zasobie kosmetyków pojawił się....



Ultra color system
Fioletowy szampon - 200 ml

z

Joanna



 Opakowanie zawiera dozownik w postaci otworu o średnicy ok 5 mm



 Od producenta:

Szampon zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. Formułę produktu wzbogacono o wyselekcjonowane barwniki, dzięki czemu już po kilkakrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony chłodny odcień. Szampon przeznaczony jest również do włosów siwych - doskonale odżywia połysk,, przywracając naturalne piękno.

Wyjątkowa skuteczność

  • Neutralizuje żółtawy odcień na  włosach
  • Przywraca pełen blasku, platynowy odcień
  • Ułatwia rozczesywanie


...



Produkt kosztuje jakoś 8 zł

Można go stosować jako podstawowy szampon lub po wstępnym umyciu włosów.

Doskonale znosi żółtawy odcień z włosów blond.

Już po kilku użyciach widać wyraźną różnicę.
Szampon radzi sobie z lekkimi, codziennymi zanieczyszczeniami włosów- jedynie przy produktach do stylizacji, takich jak np. lakier do włosów.\, konieczne było uprzednie umycie włosów zwykłym szamponem.

Minusem jest jednak fakt, że po nałożeniu produktu na włosy trzeba odczekać kilka - kilkanaście minut, podczas których woda zaczyna spływać po szyi co jest mało komfortowe.
Dodatkowym minusem jest to, że produkt może ufarbować nasze ubranie, ręcznik czy glazurę w łazience ( ale to tylko przy nieostrożnym użytkowaniu).


Ogólnie mówiąc  szampon ten u mnie się sprawdził.




POLECAM !!!



Moje włosy nabrały ładnego platynowego odzienia już w ciągu niecałego tygodnia użytkowania ( do drugi/ trzeci dzień).



Poniżej efekt jaki uzyskałam :




Muszę się jednak przyznać, że wymarzony blond nie cieszył się u mnie sławą zbyt długo. Mimo wszystkich chęci i starań moje włosy odczuły niszczące działanie rozjaśniania i stały się przesuszone i słabe. 
Nie wyglądało to zbyt dobrze, więc po niespełna 3 miesiącach znów wróciłam do ciemniejszych barw :)




To wszystko na dziś
Pozdrawiam 
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...