czwartek, 10 października 2019

Carnevale di Venezia Intense



Witam :)


O marce VENICE AQUA ITALIA nigdy nie słyszałam. 
Odkryłam te zapachy zupełnie przypadkowo i od razu postanowiłam zakupić ich więcej. I nie chodzi mi tutaj o to, że kupiłam kilka flakonów tego samego zapachu. Nie. 
Kupiłam kilka różnych wersji.

Pisałam już kiedyś o zapachu 


Dziś kolejny zapach:

Carnevale di VENEZIA intense - 100 ml

z

VENICE AQUA ITALIA



Produkt kupujemy w czarnym kartonowym opakowaniu, na którym umieszczone są błękitne akcenty.



Wewnątrz znajdziemy szklany, niebieski flakonik z czarnym akcentem (odwrócona kolorystyka).




Opis:

Zapach, który pozwala się wcielić w rolę beztroskiej i zuchwałej kobiety. Prowokujące nuty róży i jaśminu powoli ustępują miejsca kwitnącej pomarańczy i malinie. Całości dopełnia wanilia, paczula i tajemnicze piżmo. Perfum idealny dla kobiety, która chce zostawić po sobie trwałe wrażenie.

Nuty zapachowe: 

Nuty głowy: bergamotka, brzoskwinia, irys, róża, jaśmin
Nuty serca: kwitnąca pomarańcza, bób tonka, helitrop, malina
Nuty bazy: paczula, wetiweria pachnąca, drzewo cedrowe, piżmo

...

Zapach intrygujący, niebanalny, nietypowy. Bardzo specyficzny, aczkolwiek wyczuwalne są tutaj nuty kwiatowe.

Prawdziwy urok tego zapachu wydobywa się po czasie, kiedy dojrzeje. Wyczuwalny szczególnie na ubraniu. 

Nuty zapachowe dobrze sprawdzają się w okresie jesiennym i zimowym. Dobre na codzienne wyjścia. 

Na skórze jego trwałość jest znacznie słabsza - kilka godzin.

Zapach zamknięty w ładnym flakonie o pojemności 100 ml. 

Atomizer niestety od czasu do czasu mi się zacina, co nie jest przyjemne.


POLECAM / NIE POLECAM !!!


Zapach nie dla każdej z nas, ale na pewno warto zwrócić na niego uwagę i powąchać. Może akurat to właśnie Ciebie on zaintryguje.

Osobiście nie żałuję zakupu, aczkolwiek nie ponowię go. Zapach fajny, jednak nie urzeka. Nie podoba on się także mojemu mężowi. Kiedy skończę butelkę nie będę więcej "zadręczać" małżonka tymi nutami zapachowymi :)


Na dziś to wszystko 
Pozdrawiam 
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...