wtorek, 29 października 2019

Naomi Campbell - woda perfumowana



Witam :)


Tak się składa, że jestem maniaczką zapachów. UWIELBIAM po prostu testować i kupować perfumy. 
Sięgam po różne rodzaje. Te tańsze i te nieco droższe. 

W perfumach urzeka mnie nie tylko zapach ale także flakon. 
Połączenie pięknego zapachu z ekstra flakonem to szczyt euforii u mnie :)


Dziś krótka recenzja zapachu, który dostałam w prezencie od męża:


Woda perfumowana - 30 ml

z

NAOMI CAMPBELL



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o lekko miedzianym odcieniu.



Wewnątrz znajdziemy śliczny zgrabny flakon.
Minimalistyczny aczkolwiek urzekający.


Opis:

Woda perfumowna Naomi Campbell to pierwszy zapach noszący imię modelki znanej na całym świecie. Roztacza on wokół siebie nieodparty seksapil, niezależność i wolność. Magia zapachu oraz świeżość leży głęboko w mistrzowsko dobranej mieszance zapachów kwiatu pomarańczy, magnolii, bergamotki, brzoskwini, mandarynki, kokosu, anyżu gwiaździstego. Serce mieszanki to nuty zapachowe tuberozy, heliotropu, róży, jaśminu i konwalii. Podstawa to aromaty ambry, wanilii, piżma, drzewa sandałowego, cedru, opoponax'u, fasoli Tonka, banzoiny i karmelu.

Nuty zapachowe: 
Nuta głowy: kwiat pomarańczy, brzoskwinia, kokos, bergamotka, magnolia, kokos, anyż
Nuta serca: róża, tuberoza, jaśmin, heliotrop, konwalia
Nuta bazy: wanilia, karmel, opoponaks, tonka, benzoina, cedr, ambra, piżmo

 ...

Zapach bardzo zmysłowy, kobiecy, świeży.
Sprawdzi się na co dzień i od wielkiego wyjścia.
Lubię używać ich w okresie jesienno - zimowym.  

Słodki, ale nie przesłodzony.
Wyraźnie wyczuwalne nuty kwiatów orientalnych przechodzące w piżmo.
Zapach bardzo ładnie dojrzewa na ciele.

Flakon zgrabny, mały i poręczny. Można spokojnie zabrać go do torebki. Buteleczkę dobrze trzyma się w dłoni, a atomizer działa bez zarzutu.
Drobnym minusem jest ich trwałość (do 5 godzin). Oczekiwałam więcej, ale ogólnie nie jest źle



POLECAM !!!


Jak pisałam na początku zapach ten w prezencie od męża. To był strzał w dziesiątkę. Ja jestem zadowolona z podarunku, on że ładnie pachnę ;)

Jest to moje drugie opakowanie i myślę, że nie ostatnie.


Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...