wtorek, 15 października 2019

LACTACYD Emulsja do higieny intymnej łagodząca podrażnienia.



Witam :)

Jestem kobietą i logicznym dla mnie jest fakt, że o higienę intymną należy dbać używając do tego właściwych kosmetyków.

Stosowałam różnego typu produkty do higieny intymnej. 
Poprzednio używałam np.:

 Femina Intimea (recenzja)
My Intima z AA (recenzja)
Biały Jeleń (recenzja

Tym razem wybrałam coś droższego :

Emulsja do higieny intymnej łagodząca podrażnienia - 200 ml

z

LACTACYD łagodzący



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu. Szata graficzna biała z fioletowym akcentem.



Samo opakowanie bardzo schludne, ładne i poręczne. Wyposażone w dozownik w postaci pompki, która działa bez zarzutu.



Od producenta:

Lactacyd łagodzący to emulsja do higieny intymnej, stworzona, aby koić i przynosić ulgę w dyskomforcie takim jak pieczenie czy uczucie swędzenia. Formuła nie zawiera mydła i jest wzbogacona o naturalny kwas mlekowy, proteiny ryżu i ekstrakt z arniki, znane ze swoich właściwości kojących.
  • Łagodzi pieczenie, swędzenie i zaczerwienienie
  • Wzbogacona w ekstrakt z arniki i proteiny ryżu
  • Do skóry podrażnionej

...


Muszę przyznać z czystym sumieniem, że produkt ten na prawdę działa. Czasem borykałam się z problemem pieczenia, czy uczuciem swędzenia okolic intymnych. Odkąd sięgnęłam po ten produkt, problemy skończyły się, a ja odzyskałam swobodę.

Opakowanie bardzo poręczne i praktyczne w użyciu - z pompką, która działa bez zarzutu.
Produkt bardzo ładnie się pieni - wystarczy na prawdę niewielka jego ilość
Konsystencja gęsta, ale emulsja ładnie się rozprowadza.
Produkt jest łagodny, nie podrażnia.
Przyjemny, delikatny zapach


POLECAM !!!

Produkt ten kupiłam ponieważ często nawracały u mnie dolegliwości jak pieczenie czy zaczerwienieni.
Emulsja ta poradziła sobie doskonale. Już od pierwszego użycia zauważalna różnica.


Na dziś to wszystko
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...