poniedziałek, 15 czerwca 2020

LOVE Forever Green Woman z Bi - es




Witam :)

Dziś kolejna recenzja zapachu jaki udało mi się kupić po kosztach.
Zaledwie 15 zł w Lidlu !

Zapach LOVE Forever Green Woman - 100 ml

z

Bi-es



Zapach kupujemy w prostym kartonowym opakowaniu, które dodatkowo zabezpieczone jest folią.



Wewnątrz opakowania znajdziemy prosty, szklany flakon w kształcie bombki/kuli.

Źródło: https://www.odpowiednik.com/bi-es-love-forever-green-woman-woda-perfumowana-90-ml-p-1669.html


Od producenta:

Seksowny, namiętny i bardzo uwodzicielski zapach dla kobiet. Świeży i nowoczesny aromat zamknięty w soczysto zielonym flakoniku. 
Bi-Es Love Forever Green Woman to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. 

Świeża, swobodna, bardzo młodzieńcza, dynamiczna kompozycja. 
Podkreśla kobiecą indywidualność, odzwierciedla jej ciepło i czułość. Wyraża pożądanie.Delikatna nuta kwiatowa, stanowiąca serce zapachu, to mieszanka zwiewnej magnolii, białej konwalii, róży i fiołka. Biała ambra w połączeniu z aromatami egzotycznych drzew, dodaje całości zmysłowej oprawy.
Nuty zapachowe:

 Nuta głowy: grejpfrut, ogórek i magnolia
 Nuta serca: tuberoza, róża, konwalia, fiołek i zielone jabłko
Nuta bazy: nuty drzewne, ambra i drzewo sandałowe


...

Zapach zmysłowy, delikatny i bardzo kobiecy. 
Idealnie sprawdza się u mnie w sezonie wiosna / lato.

Do złudzenia przypomina zapach DKNY Be Delicious, o którym możecie więcej przeczytać także na moim blogu( recenzja).

Trwałość tego zapachu pozytywnie mnie zaskoczyła. Spokojnie utrzymuje się na ciele do kilku godzin. Choć czasem sama siebie nie czułam, często dostawałam komplementy, że ładnie pachnę.

Atomizer działa bez zarzutu. Sam flakon zaś jest bardzo wygony w użyciu i dobrze trzyma się w dłoni.
Nie mam zastrzeżeń, dlatego


POLECAM !!!



Uważam, że produkt jest godny uwagi. Polecam szczególnie miłośniczkom zapachu zielonego jabłka z DKNY. 
Jeśli np. nie stać Was na zakup oryginału Bi - es oferuje znacznie tańszą alternatywę tego zapachu.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam 
Papa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...