poniedziałek, 21 marca 2016

Podkład Lasting Finish 25H z Rimmel




Witam ;)

Ostatni mój post mówił o kosmetyku do demakijażu, więc teraz kolej na coś z kolorówki.
Poprzednio używałam podkładu z miss sporty So Matte Perfect Stay (recenzja).

Nie byłam z niego zadowolona, ale nie lubię wyrzucać pełnych opakowań produktów więc wymęczyłam go do końca...
Nieco zrażona postawiłam tym razem na podkład z nieco wyższej półki (akurat były na nie mega promocje).

Wybrałam...



Podkład Lasting Finish 25 H - 30 ml

Rimmel

KOLOR: 200 SOFT BEIGE




Produkt posiada ładne szklane opakowanie z grawerem logo marki Rimmel na wieczku...
Dużym plusem jest też pompka, która w trakcie użytkowania nie zacina się...




Sam dozownik jest dość precyzyjny - wystarcza zazwyczaj jedna pompka na wykonanie makijażu twarzy.
Można też wydobyć po pół pompki czy nawet mniej więc za to kolejny "+"




Niestety w trakcie użytkowania opakowanie strasznie się brudzi z podkładu - zwłaszcza wieczko i nakrętka (co widać na zdjęciu poniżej).

Kolejnym mankamentem jest fakt, iż w opakowaniu zostaje podkład na ściankach. Choć pompka odmawia współpracy co sugeruje nam, że produkt właśnie się skończył, w opakowaniu jest jeszcze podkładu na co najmniej dwa zużycia.
Niestety za nic nie da się tego wydobyć :(



Od producenta:
  • Pełne krycie
  • Wzbogacony o "comfort serum" - uczucie nawilżonej cery
  • Nieskazitelna cera, aż do 25 H

...


Cechy na plus:
  • działanie - produkt daje dobre krycie (takie w sam raz);
  • nie tworzy na twarzy maski;
  • aplikacja - ładnie się rozprowadza na twarzy, nie tworząc smug (nakładany przeze mnie palcami!);
  • faktycznie daje uczucie nawilżenia skóry po nałożeniu;
  • wybrany przeze mnie odcień 200 soft beige bardzo ładnie stapiał się z  moją cerą;
  • opakowanie - zawiera wygodną i precyzyjną w użyciu pompkę; 
  • dodatkowym plusem jest fakt iż może być wielokrotnego użytku - opakowanie da się łatwo odkręcić i myślę, że spokojnie można by napełnić je innym podkładem z opakowania, takim np, bez pompki
  • zawiera SPF 20;
  • dość wydajny - wystarcza jedna pompka, a czasem nawet mniej;
  • utrzymuje się na twarzy spokojnie 8 h;
  • da się go dodatkowo zapudrować;
  • produkt posiada przyjemny zapach, który utrzymuje się na buzi jeszcze chwilę po nałożeniu;
  • przydatny do użytku 24 miesiące po otwarciu;

Cechy na minus:
  • opakowanie - zarówno wieczko jaki i sam dozownik brudzi się z podkładu podczas użytku. Wymaga przetarcia co jakiś czas;
  • mały wybór kolorystyki podkładu;
  • można łatwo przesadzić z ilością;
  • cena - podkład nie należy do najtańszych, ale można go wyhaczyć po promocji;



Czy kupię ponownie? - Tak.
Moja ocena (1-5) -  4,5 pkt.



POLECAM !!!



Moim zdaniem jest to jeden z lepszych podkładów jakie miałam przyjemność używać!

Choć nie pobił podkładu z Maybelline Dream Satin Liquid, to jest bardzo porównywalny jakościowo.
Myślę, że jeszcze nie raz do niego powrócę - jak tylko zużyje te które obecnie posiadam ;p

Było to moje pierwsze opakowanie podkładu z Rimmel i nie zawiodłam się. Z pewnością będę rozglądać się za promocjami, by móc sobie zakupić lepszy podkład za dobrą cenę ;)




To tyle na dziś.

Pozdrawiam


PaPa;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...