niedziela, 31 maja 2015

ACCENT - Moje odkrycie !




Witam :)

Recenzja farb do włosów pojawiała się na moim blogu już nie jednokrotnie. Zazwyczaj były to farby z GARNIER'a lub z JOANNA. 
Dlaczego? 
Ponieważ miałam do nich zaufanie. Wiedziałam, że na pewno mnie nie uczulą, a i włosy będą doskonale pokryte. Dodatkowo cena tych farb mieściła się w 10 zł za szt.

Tak się jednak stało, że ostatnimi czasy zdradziłam te sprawdzone przeze mnie produkty na rzecz zupełnej nowości dla mnie...



ACCENT 

Krem intensywnie koloryzujący

 30 Ciemny brąz

Opakowanie farby zawiera: 

1. Krem intensywnie koloryzujący 50 ml 
2. Emulsja do farb 50 ml 
3. Saszetka kuracji ochronnej 10 ml 
4. Szczegółową instrukcję obsługi
5. Parę rękawiczek foliowych



Od producenta:
Intensywna naturalna koloryzacja. Nadaje długo utrzymujący się kolor pełen blasku i lekkości. Szybko się rozprowadza, chroni włosy i skórę głowy. Nie ocieka. Idealnie pokrywa siwe włosy - podpisuję się pod tym rękami i nogami :)



Cechy na plus:
  • prosta i szybka aplikacja produktu na włosy;
  • opakowanie zawiera tubkę z emulsją do farb, która jest praktyczna w użyciu - nie potrzeba nam żadnych dodatkowych gadżetów, jak kubek do wymieszania,  czy pędzelek do nakładania;
  • mimo, iż farbę należy nakładać na suche włosy (zdecydowanie wolę zawsze  na mokre) łatwo się ją rozprowadza;
  • produkt ma konsystencję lejącą ale nie spływa z włosów i nie chlapie przy nakładaniu;
  • farba idealnie pokrywa włosy - także siwe!
  • daje jednolity odcień, zarówno na odrostach jak i na całej długości włosa;
  • już po 30 min. otrzymujemy efekt końcowy;
  • płukanie włosów zaraz po farbowaniu jeszcze nigdy nie poszło mi tak łatwo i szybko;
  • włosy po zastosowaniu są miękkie w dotyku;
  • dodatkowo opakowanie zawiera kurację ochronną- po jej zastosowaniu włosy są jeszcze bardziej miękkie, mega gładkie i przyjemne w dotyku;
  • odżywka bardzo przyjemnie pachnie, a zapach ten utrzymuje się dość długo na włosach - pachną odżywką, a nie farbą do włosów;
  • nie farbuje skóry głowy;
  • cena - zaledwie 6,99 za opakowanie;
  • dostępna w galerii ROSSMANN;

Cechy na minus:
  • brak!

Czy kupię ponownie? - Zdecydowanie tak
Moja ocena (1-5) - 5 pkt 




POLECAM !!!



Ostatnio wspominałam Wam, że chciałam wrócić do swojego naturalnego odcienia włosów, by nie musieć tak często ich farbować. Doskonale swoją rolę spełniła farba, o której szerzej tutaj
Okazało się jednak, że znalazłam godną rywalkę. 

Farbę z ACCENT miałam przyjemność wypróbować pierwszy raz na swoich włosach. Poradziła sobie znakomicie. Mimo długich włosów, dzięki tubce z opakowania poradziłam sobie z koloryzacją zupełnie sama.

...


A oto kilka zdjęć przedstawiających efekt mojej koloryzacji:



Włosy niezależnie od oświetlenia wyglądają na zdrowe i lśniące.



Skóra głowy czysta, już po pierwszym spłukaniu! 




Na zdjęciu włosy u nasady wydają się jaśniejsze ale to tylko wina oświetlenia :)

...

Osobiście jestem bardzo zadowolona. 

Chyba znalazłam swoją kolejną perełkę :)


Dziękuję za poświęcony czas 

Pozdrawiam

PaPa :*



Teraz już wiesz:

             Jestem maniaczką koloryzacji swoich włosów. Dość szybko nudzę się swoim wizerunkiem. Lubię zmiany, a częsta koloryzacja te zmiany mi zapewnia, bez konieczności skracania długości włosów :) 



4 komentarze:

  1. ta farba w promocji kosztuje 6.99 normalnie 11 zł :) Ja również jestem z niej bardzo zadowolona, farbowałam tym samym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach możliwe, że nie zwróciłam uwagi, że to cena promocyjna była...Sorki za wprowadzenie w błąd, ale to zupełnie nieświadomie :) A ostatnio jeszcze sama się zdziwiłam, bo chciałam sobie kupić kolejne opakowanie i patrze...11 zł? Zdziwiłam się trochę,bo pamiętałam, że ostatnim razem to płaciłam 6,99. No ale teraz to już wszystko jasne,,,Moje niedopatrzenie ;)

      Usuń
  2. Faktycznie bardzo ładnie wyglądają efekty :) Nigdy jej nie używałam. Przeważnie kupowałam te troszkę droższe farby, bo tych tańszych się obawiałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei głównie kupuję te tańsze, bo na moją ilość włosów zazwyczaj potrzebuję dwa opakowania farby, a najzwyczajniej szkoda mi po prostu pieniążków. Tak w cenie jednego droższego opakowania mam dwa tańsze, a równie dobre :) Na prawdę polecam !

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...