środa, 27 maja 2015

Sekrety Prowansji - odżywka z GARNIER'a




Witam :)

W marcu umieściłam na blogu recenzję szamponu do włosów z GARNIER'a z serii Ultra Doux (recenzja).
Dziś chciałabym przedstawić Wam kolejny produkt z tej serii, ale tym razem będzie to odżywka do włosów.


GARNIER 
ULTRA DOUX
Sekrety Prowansji
Odżywka do włosów - 200 ml

Olejek eteryczny z rozmarynu 
i
liść oliwny


Produkt posiada standardowy aplikator w postaci otworu o średnicy ok. 5 mm.


Niestety pod koniec użytkowania tego produktu wieko nieco ucierpiało (co może widać na zdjęciu powyżej) i trzeba było ostrożnie się z nim obchodzić.


Od producenta:
Dzięki swej kremowej formule odżywka pielęgnuje Twoje włosy i wygładza je bez obciążania. Oryginalna receptura łączy w sobie starannie wyselekcjonowane naturalne składniki uprawiane w sercu Prowansji - zmysłowe olejki eteryczne z rozmarynu, dla wzmocnienia i oczyszczenia włosów, oraz liście oliwne zwane ze swoich właściwości przeciwutleniających.
Rezultat: Twoje włosy stają się łatwe w rozczesywaniu, wygładzone i zachwycają swym pięknem.



A jak jest w praktyce?

O tym przeczytacie poniżej

.... 


Cechy na plus:
  • działanie - produkt ładnie nawilża i odżywia włosy bez ich obciążania;
  • konsystencja - kremowa ale niezbyt gęsta i nie za rzadka - idealnie rozprowadza się na włosach;
  • opakowanie - wygodne w użyciu i bardzo praktyczne. Zaprojektowane tak, by stało wieczkiem do dołu co umożliwia szybką i prostą aplikację produktu na włosy;
  • formuła odżywki nie zawiera parabenów;
  • produkt faktycznie ułatwia rozczesywanie włosów;
  • cena - mniej niż 10 zł;

Cechy na minus:
  • wydajność - pojemność 200 ml bardzo szybko mi się zużyła;
  • zapach - jak dla mnie trochę mnie przytłacza ale dla niektórych może być całkiem przyjemny;
  • sposób użycia - odżywkę należy trzymać na włosach przez chwilę, a następnie spłukać - osobiście wolę odżywki bez spłukiwania;

Czy kupię ponownie? - Może kiedyś
Moja ocena (1-5) - 4 pkt.



POLECAM  !!!

Bardzo fajny produkt za niewielkie pieniądze. O ile szampon z tej serii się u mnie nie sprawdził tak ta odżywka dała sobie radę .

Trzeba przyznać, że moje włosy nie są w najlepszej kondycji (zwłaszcza ich końce), a po zastosowaniu tej odżywki dało się z nich jeszcze sporo wykrzesać.
Włosy były ładnie nawilżone i nie plątały się przy rozczesywaniu.

Zdecydowanie polecam osobom, które szukają czegoś łagodnego, nawilżającego, ale nie obciążającego włosów.

UWAGA: Dziewczyny z mocno zniszczonymi czy przesuszonymi włosami mogą być nie zadowolone z działania tej odżywki !


To tyle na dziś
Dziękuję za poświęcony mi czas :)

Pozdrawiam
PaPa :*


Teraz już wiesz:

    Nie wyobrażam sobie życia bez odżywki do włosów. Zawsze posiadam dwie i zawsze z innej marki. Jedną używam, a druga stoi w pogotowiu :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...