wtorek, 19 maja 2015

HAIR UP - suchy szampon z Biedronki




Witam :)


Jakiś czas temu pojawiła się na moim blogu recenzja popularnego i zachwalanego suchego szamponu z BATISTE (recenzja). Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem tego typu.

Czy będzie to kolejny hit? A może zupełnie się u mnie nie sprawdził? 
Aby poznać odpowiedź na to pytanie zapraszam do dalszej lektury :)

Skuszona ciekawym opakowaniem i dość niską ceną stałam się posiadaczką poniższego produktu:



Suchy szampon - 200ml
HAIR UP
Do wszystkich rodzajów włosów


Fruity coctail

Produkt posiada atomizer w spray'u bez dodatkowej nakrętki, co umożliwia jeszcze szybsze i wygodniejsze użycie..


Od producenta:
Suchy szampon HAIR UP do wszystkich rodzajów włosów, sprawia że włosy są puszyste, odświeżone i pełne blasku - no według mnie nie do końca. Pozwala uzyskać dodatkowy dzień świeżości włosów bez konieczności ich mycia - nie powiedziałabym, że cały dzień. Już po kilku godzinach po nałożeniu włosy robią się nieświeże. Wzbogacony kompleksem witamin oraz składnikami chroniącymi przed szkodliwym działaniem promieni UV sprawia, że włosy są piękne i zdrowe - faktem jest, że produkt ten nie wysuszał włosów tak jak to było np. w przypadku suchego szamponu z ISANA.

....

No a teraz kolej na moją szczera opinię ;)



Cechy na plus:
  • opakowanie - lekkie poręczne i wygodne w użyciu;
  • zapach - bardzo owocowy ale nie duszący;
  • nie zostawia białych śladów na włosach;
  • produkt zawiera witaminy A, E i F;
  • chroni przed promieniowaniem UV;
  • dostępne są dwie wersje tego produktu (kwiatowa - Floower mood i owocowa - Fruit Coctail);
  • cena - ok. 8 zł.

Cechy na minus:
  • działanie - produkt daje chwilowe odświeżenie włosów. Na pewno nie na cały dzień;
  • wydajność - produkt bardzo szybko się zużywa; wystarczył mi zaledwie na 4 max 5 aplikacji;
  • trzeba sporo produktu by uzyskać jakikolwiek efekt odświeżenia włosów;
  • atomizer wymaga trochę większego nacisku niż w przypadku innych aplikatorów;


Czy kupię ponownie? - Raczej nie.
Moja ocena (1-5) - 2 pkt.





NIE POLECAM !!!


Szczerze mówiąc długo wahałam się nad ostatecznym werdyktem na temat tego produktu.
 Niby tani i niby daje jako takie odświeżenie, ale czy warto wydawać te 8 zł za produkt średniej, a nawet bym powiedziała, słabej jakości?
Czy nie lepiej dołożyć 5 zł i mieć już coś znacznie lepszego?
Przecież suche szampony z ISANA czy Batiste kosztują niewiele więcej, a są nieporównywalnie lepszej jakości!

A tak na marginesie: nie wiem czy wiecie, ale ISANA zmieniła szatę graficzną swojego suchego szamponu!

Co ja się nastałam i naszukałam tego produktu to moje, aż w końcu zauważyłam podobne opakowanie i buuum...przecież to właśnie tego szukam ;p

Nowe opakowanie prezentuje się następująco:
Dla przypomnienia opakowanie starego szamponu wyglądało tak <klik> ;)
Wg mnie to nowe opakowanie wygląda na bardziej profesjonalne i kobiece.
A co Wy sądzicie?



Wybór marki suchego szamponu pozostaje standardowo już do Was ;)

To wszystko na dziś.
Dziękuję za poświęcony mi czas :)

Pozdrawiam

PaPa ;*






Teraz już wiesz:
    Odkąd kupiłam pierwsze opakowanie tego typu produktu (a był to suchy szampon ISANA) zawsze musi u mnie jeden pojemnik suchego szamponu stać w łazience - tak dla komfortu psychicznego :)   
   Suchy szampon należy u mnie do kategorii produktów "must have".


2 komentarze:

  1. widziałam, że pasuje ci puder w kremie od lirene, ja kupiłam go i użyłam raz, jest jak dla mnie na nie, jeśli chcesz napisz do mnie na e-mail, chętnie ci go wyślę jako taki mały prezent :))
    mam ten sam odcień :)
    e-mail: dominiicaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że o mnie pomyślałaś :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...