wtorek, 26 maja 2015

Naturalny oliwkowy odżywczy krem pod oczy i na powieki




Witam :)

O kosmetykach związanych z oczami było na moim blogu już całkiem sporo postów.

 Zauważyłam jednak, że chyba tylko raz czy dwa pojawił się krem pod oczy i było to całkiem dawno temu. Pierwszy post nosił tytuł "Coć dla zmęczonych oczów" Pisałam o produkcie z FLOS-LEK. Szczegóły znajdziesz tutaj :) Kolejny produkt tego typu o jakim pisałam na blogu to wygładzający krem pod oczy z marki Cien. Szczegóły tutaj.

Ostatnio jednak zaczęłam zwracać większą uwagę na pielęgnację moich oczów, a głównie skóry wokół nich ;p

Niedawno też na moim blogu pojawiła się recenzja kosmetyku przeznaczonego do pielęgnacji rzęs z L'biotica (recenzja).

Dziś przychodzę do Was z recenzją całkiem przyzwoitego produktu do pielęgnacji skóry wokół oczów:


Naturalny
oliwkowy
odżywczy krem
pod oczy i na powieki - 15 ml



Produkt kupujemy w prostym kartonowym opakowaniu...


 Aplikator standardowy (w formie dzióbka) jak w większości tego typu produktach...



Od producenta:

Oliwkowa receptura - Oliwkowy, bardzo odżywczy krem pod oczy i na powieki. Oparty na oliwkowym emulgatorze, wzbogacony oliwkowym olejem i oliwkowym woskiem o działaniu regenerującym. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu dla osób w każdym wieku. Nie zawiera silikonów i kompozycji zapachowej.

Oliwkowa pielęgnacja
  • Zapewnia odczuwalne nawilżenie naskórka - zgadza się.
  • Zapobiega wiotczeniu cienkiej skóry pod oczami  - miejmy nadzieję, że tak jest.
  • Wyraźnie wygładza i spłyca drobne zmarszczki - nie zauważyłam :/
  • Redukuje oznaki zmęczenia - bardzo delikatne oznaki zmęczenia!.


 ...

 Cechy na plus:

  • opakowanie  - wygodne w użyciu, szczelnie zamykane i trwałe;
  • produkt nie zawiera silikonów;
  • nie posiada kompozycji zapachowej;
  • krem jest neutralny dla naszego oka - ani razu nie szczypał mnie w oczy;
  • mimo tłustej konsystencji bardzo szybko się wchłania;
  • przeznaczony dla osób w każdym wieku;


Cechy na minus:
  • działanie - niestety, ale nie zauważyłam większych efektów jego działania. Moje drobne zmarszczki mimiczne wokół oczów jak były tak są;
  • wydajność - jakoś szybko mi się zużyło to opakowanie ;/


Czy kupię ponownie ? - Nie
Moja ocena (1-5) - 3 pkt








POLECAM / NIE POLECAM !!!


Jest to dobry produkt (jak zresztą większość kosmetyków tego producenta), ale szału u mnie nie wywołał.

Polecić mogłabym go osobom o wrażliwych oczach (na pewno ich nie podrażnia) oraz osobom, które nie wymagają od kremów pod oczy efektów redukowania zmarszczek. 
Myślę, że świetnie sprawdzi się u nastolatek, które rozpoczynają swoją przygodę z kosmetykami tego typu. 

Nie polecam osobom, które borykają się z problemem zmarszczek mimicznych wokół oczów. Ja jestem posiadaczką takich drobnych zmarszczek i niestety krem sobie z nimi nie poradził.


Krem ten dostałam od siostry w prezencie za co jej serdecznie dziękuję. Cieszę się, że mogłam go przetestować. Teraz przynajmniej wiem, że muszę szukać czegoś innego.


To tyle na dziś 

Dziękuję za poświęcony mi czas i do następnego :)

PaPa:*




Teraz już wiesz:

     Opadająca powieka? Temat jak najbardziej dotyczy mnie samej. Choć nie jestem z tego faktu zadowolona, nauczyłam się z tym żyć ;) Gdzieś głęboko jednak zawsze zazdroszczę kobietom, które tego problemu nie mają. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...