sobota, 5 maja 2018

SATIN MAT Lekki krem - baza z Celia WOMAN



Witam :)


Jakiś czas temu trafił w moje ręce ciekawy produkt z Cielia Woman.

Bardzo mało kosmetyków tej marki miałam okazję przetestować, tym bardziej się cieszę, że mogłam sprawdzić kolejny...




SATIN MAT Lekki krem - baza - 50 ml
Nawilżająco - Matujący
Na DZIEŃ/NOC

z

Celia WOMAN

Cera normalna, mieszana i tłusta


Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o niebiesjo białej szacie graficznej...




Wewnątrz znajduje się biała tubka kremu o pojemności 70 ml




Tubka posiada otwór o średnicy ok. 3mm zamykany nakrętką...




Od producenta:

Polecany dla kobiet w wieku 18 - 40 

Super lekka formuła kremu, stworzona w oparciu o najnowsze odkrycia naukowe, wykorzystująca kompozycję trzech naturalnych olejków: arganowego, z makadamii i z oliwek,  wzbogacona o mikroperły matujące. 
Nawilża i matuje skórę.
 Efekty stosowania kremu:


Skóra jest optymalnie nawilżona, wypoczęta i idealnie matowa.
  • Ma lekką konsystencję i szybko się wchłania
  • Jest idealny pod makijaż, który można wykonać zaraz po nałożeniu kremu
  • Nawilża przez 24 h
  • Reguluje wydzielanie sebum
  • Nie blokuje porów i nie powoduje wyprysków
Stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy , szyi i dekoltu.

BEZ PARABENÓW, SILIKONÓW, BARWNIKÓW, ALERGENÓW I PARAFINY. 


...


 Krem ma bardzo fajną konsystencję: lekka i nietłusta - taka jaką lubię najbardziej.

Fajnie, że można go stosować nie tylko na twarz, ale również szyję i dekolt.

Dodatkowo szybko się wchłania i dobrze rozprowadza.

Nadaje się pod makijaż, jako baza - co dla mnie jest mega plusem.

Nie zapycha.

Po nałożeniu skóra jest ładnie nawilżona, ale nie błyszcąca, napięta i świeża.

Zapach przyjemny, rześki choć lekko czuć  alkohol 

Opakowanie wygodne i poręczne.

Zakupiony przypadkiem w sklepie Biedronka za niewielką kwotę ( ok. 10 zł)

Minusem jest dość krótka trwałość produktu po otwarciu - 6m.

Ogólnie jestem zadowolona i gorąco



POLECAM !!!





Cieszę się, że mogłam przetestować ten krem.

Obecnie jestem już na denku, ale myślę, że jeszcze kiedyś zakupię kolejne opakowanie.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk :)
      Jeśli natrafię z pewnością zakupię i przetestuje
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...