poniedziałek, 14 maja 2018

ULTRA MATTIFYING - Puder prasowany z BeBeauty



Witam :)


Kosmetyki kolorowe to dla mnie zawsze wielka ekscytacja i chęć przetestowania.

Lubię sięgać po nowości i sprawdzać ich działanie. W końcu jakaś odmiana zawsze mile widziana .

W ubiegłym roku, a dokłaniej w listopadzie 2017 umieściłam  na blogu recenzję pudru do twarzy z SYNERGEN recenzja.

Tamtem produkt sięgnął u mnie dna, więc wybrałam kolejny o podobnym działaniu.
Tym razem padło na :



Puder prasowany - 9g
ULTRA MATTIFYING POWDER

z

Be Beauty


KOLOR: 02 BEIGE



Produkt posiada ciekawe opakowanie, wyposażone w lusterko i puszek do aplikowania pudru (osobiście stosowałam pędzel)






 Całość odzielona jest jeszcze folią, która ma chronić m.in. puszek przed zabrudzeniem w czym nie do końca się sprawdza.





Kolor pudru to 02 BEIGE 
Niestety zdjęcie nieco zakłamuje faktyczny odcień produktu...





Zdjęcie poniżej trochę lepiej odzwierciedla faktyczny odcień.




Nie ma możliwości przetestowania kolorku testerem, ale na odwrocie opakowania producent umieścił zdjęcie próbki koloru...





...




Puder zakupiłam okazyjnie w sklepie Biedronka za jakieś grosze (ok. 10 zł).

Niestety na opakowaniu nie ma żadnych szczegółowych informacji dotyczących działania pudru.

Przy wyborze koloru można spokojnie sugerować się próbką koloru umieszczoną na odwrocie opakowania (odcień obrazka jest identyczny z faktycznym odcieniem pudru).

Puder ładnie się aplikuje ( przy zastosowaniu pędzla).

Produkt nie osypuje się jakoś mocno i robi swoje.
Skóra twarzy jest ładnie zmatowiona i ujednolicona.

Puder współpracuje z każdym podkładem (nakładałam go na fluid z Maybelline, Essence, czy Bourjois, a także na krem BB).

MINUSY:
Opakowanie choć ładne, bardzo nietrwałe. Szybko się brudzi. Lustereczko umieszczone wewnątrz się luzuje.
To samo dzieje się z zapięciem opakowania. 

Trwałość po aplikacji nie powala na kolana, ale jak na taką cenę nie spodziewałam się 12 h trwałości.
Puder zmatowi skórę spokojnie na 4 godz. 

Mimo wszystkich mankamentów uważam, że kosmetyk ten jest warty uwagi, dlatego też


POLECAM !!!




Nie żałuję zakupu tego pudru. Chwilowo jednak nie wiem czy tak szybko do niego powrócę, gdyż kuszą mnie kolejne nowości :)



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...