środa, 7 marca 2018

Bi-es d'oro amore




Witam :)


Ostatnio na moim blogu pojawiło się sporo nowych recenzji.
Zazwyczaj jednak dotyczyły one produktów do pielęgnacji.

Dziś chciałabym podzielić się z Wami recenzją zapachu, który towarzyszył mi tej zimy.

W grydniu pisałam o perfumach z AVON Dazzling Moments (recenzja).

Dziś będzie ...



Woda perfumowana

d' oro amore - 100 ml

z

Bi-es




Produkt kupujemy w ofoliowanym pudełku kartonowym.
Szata graficzna skromna, ale urzekająca zachowana w kolorystyce bieli i złota.







W  środku równie skromny flakon w kształcie bombki.
Atomizer zamykany "kryształowym" wieczkiem...





Od producenta:

D'oro amore to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet.


Nuty zapachowe

nuta głowy - magnolia, melon, brzoskwinia, gruszka, bergamotka i mandarynka 
nuta serca - tuberoza, śliwka, fiołek, orchidea, frezja, jaśmin, konwalia i róża 
nuta bazy -  piżmo, wanilia, cedr i jeżyna


...


Zapach bardzo oryginalny, nietuzinkowy.
Myślę, że spodobałby się większości kobiet.

U mnie sprawdzał się najbardziej późną jesienią, ale stosowałam go takrze zimą.

Delikatny, ale poruszający zmysły. 
Nadaje się zarówno do stosowania na dzień jak i na wieczorne wyjścia.

Minusem jest średnia trwałość produktu. Nie jest to zapach, który zaaplikowany rano będzie towarzyszył nam wieczorem.

Dla mnie nie stanowiło to większego prodblemu, gdyż kupując go nie liczyłam na powalającą trwałość :)

Jak to mówią coś za coś...

Duża pojemność - 100 ml, za niewielką cenę - 14 zł.



POLECAM !!!



Swój flakon już wykończyłam, ale poniżej poglądowe zdjecie pełnego produktu...
Źródło




Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...