poniedziałek, 5 marca 2018

Lakier do włosów POWER z Be Beauty




Witam :)

Lakiery do włosów to u mnie jeden z takich kosmetyków, które zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce. 
Choć tego typu produktów używam ostatnio na prawdę sporadycznie, to kiedy już po nie sięgnę lubię czuć ich działanie.


Ostatni post o lakierze do włosów pojawił się w sierpniu 2017

Wówczas był to produkt z Timotei, o którym poczytacie więcej tutaj

Zakup ten nie należał do trafionych ale mniejsza z tym.

Tamten produkt zużyłam, a że nie byłam z niego zadowolona, więc zaopatrzyłam się w inny, o którym mowa poniżej....



Lakier do włosów
POWER - 250 ml

z


Be Beauty



Co fajne, opakowanie produktu posiada atomizer wbudowany w wieczko - nie ma potrzeby ściągania pokrywki. Produkt od razu gotowy do użytku....





Od producenta:

Mega mocne utrwalenie 24 HFormuła z odżywczym olejem z baobabu 

Lakier zapewnia 24 - godzinne utrwalenie bez obciążania włosów. Specjalnie dobrana innowacyjna formuła z olejem z baobabu zapewnia włosom naturalny wygląd, nie powodując ich sklejania. Zawarty w formule kompleks witamin A, E, F wzmacnia i odżywia włosy.

...

Tyle jeśli chodzi o obiecanki producenta...
Cóż więcej mogę powiedzieć?




Uważam, że produkt całkiem fajny.

Kosztował mnie niecałe 10 zł, a jego działanie jak dla mnie jest o niebo lepsze od niektórych dużo droższych produktów  tego typu.

Lakier dość przyjemnie pachnie, na pewno nie jest to zapach mocno duszący i uciążliwy.

Jedynym minusem, jaki rzucił mi się w oczy, to fakt, że trzeba uważać przy jego aplikacji! 
Łatwo można przesadzić z ilością, a wtedy włosy są posklejane i miejscowo twarde w dotyku.

Dlatego początki użytkowania mogą wydawać się nieco "trudne" , ale kiedy wyczujemy produkt sprawdza się on na prawdę bardzo dobrze.

Dużo lepiej sprawdza się w przypadku wszelkiego rodzaju upięć. Nieco słabiej radzi sobie z utrwaleniem włosów rozpuszczonych.


Mimo wszystko, za taką cenę, uważam, że warto :)




POLECAM !!!






Na dziś to już wszytko

Dziękuję za uwagę 

Pozdrawiam 
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...