piątek, 9 marca 2018

Odżywcze serum do paznokci 7 w 1 z L'OREAL



Witam :)


Dziś po raz pierwszy na moim blogu pojawia się recenzja produktu związanego z pielęgnacją paznokci.

Produkt ten dostałam w gratisie przy większych zakupach już jakiś czas temu.

Pamiętam, że byłam mile zaskoczona, gdyż nie często dostaję coś za darmo ;)

Jendak moje nastawienie do działania tej odżywki było raczej sceptyczne.

Może dlatego, że od zawsze miałam silne  i zdrowe paznokcie i sądziłam, że takie serum nie do końca jest mi potrzebne.

Sytuacja zmieniła się, kiedy zdecydowałam się na paznokcie żelowe...

Moja płytka paznokcia była wymęczona zabiegiem. Stała się cienka i poszczępiona.
Poniekąd z mojej winy, gdyż z niecierpliwości sama zdrapałam resztki żelu z paznokci....

Zaczęłam regularnie stosować to serum i ....

Zapraszam do lektury jeśli jesteś ciekawa działania tego produktu i efektów ...




Odżywcze serum do paznokci 7 w 1 - 5ml

z

L'OREAL





Produkt zapakowany w złote kartonowe pudełko.






W środku zgrabny flakonik/ buteleczka o pojemności 5 ml
Wypelniona substancją w kolorze mlecznym.
Po nałożeniu na płytkę paznokcia rormuła staje się przdeźroczysta.





Aplikator w postaci pędzelka (jak w przypadku lakierów do paznokci).
Bardzo solidnie wykonany i dobrze przycięty.
Nakładanie odżywki jest proste i przyjemne.




Od producenta:

Pierwsza kuracja L'Oreal Paris zwalczająca 7 oznak łamliwych paznokci. 

Formuła wzbogacona o olejek arganowy i witaminę, sprawi,  że Twoje paznokcie będą:
  • Chronione
  • Mocniejsze
  • Gładsze
  • Błyszczące
  • Mniej łamliwe
  • Odżywione 
  • Mniej rozdwojone


Udowodnione efekty:

W 7 dni:
  • 72% mniej złamanych paznokci
  • 82 % mniej rozdwajających się paznokci
Po 14 dniach paznokcie wyglądają w 100 % na wygładzone

Jak używać?

Nałóż serum jako bazę pod lakier lub samodzielnie.
Szybkoschnąca formuła



...


A jak produkt sprawdził się u mnie?

Otóż całkiem nieźle...



Na początek działanie - serum faktycznie spełnia te wszystkie zadania, o których wspomina producent.
Paznokcie po jego zastosowaniu są błyszczące, gładkie i mocne.


Opakowanie - jak już wcześniej wspomniałam opakowanie bardzo zgabne i solidnie wykonane. Aplikator w postaci pędzelka jest dobrze przyciety i optymalnie szeroki.
Włoski są optymalnie giętkie i gęste.

Żeby wszystkie lakiery do paznokcji miały takie pędzelki było by super ;)

Dodatkowym plusem jest fakt, że szybkoschnąca formuła sprawdza się w praktyce. Już po minucie od nałożenia serum na paznokcie można nakładać warstwę lakieru do paznokci

Po otwarciu produkt nadaje się do użytku przez 24 miesiące więc całkiem długo.


Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu. Nie mam większych zastrzeżeń, dlatego ...




POLECAM !!!




Na koniec dla porównania dołączam zdjęcia "przed" i "po" nałożeniu produktu...





Na zdjęciu powyżej widać, że paznokcie nie są w najlepszej kondycji. Płytka paznokcia jest poszarpana (na małym palcu widać to najlepiej) i matowa ...





Po nałożeniu odżywki paznokcie od razu nabierają zdrowego blasku. Ich struktura jest wygładzona i wzmocniona!


Osobiście produkt stosowałam głównie jako bazę pod zwykły lakier do paznokci.




To wszystko na dziś
Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...