czwartek, 8 marca 2018

Kremowy żel do mycia ciała z AA



Witam :)


Była przerwa w recenzji produktów do kąpieli, a teraz w przeciągu tak krótkiego czasu znów pojawia się produkt tego typu :)

Cóż, czasem tak bywa. 

W lutym pisałam o żelu do kąpieli z BeBeauty, o którym więcej tutaj.


Nagromadziło mi się trochę kosmetyków, które sięgnęły denka stąd taki wysyp postów ;)


Jak już tytuł posta sugeruje dziś przedstawiam Wam...




Kremowy żel do mycia ciała - 250 ml

z

AA




Produkt posiada najzwyklejszy w świecie atomizer w postaci otworu o średnicy ok. 5 mm





Od producenta:

Kremowy żel to połączenie delikatnedo oczyszczania, pielęgnacji oraz zmysłowego zapachu. Jego wyjątkowa receptura opiera się na zastosowaniu olejku babassu, który pozostawia skórę nawilżoną i wyjątkowo gładką. Żel doskonale oczyszcza i odświeża skórę, otulając ciało zniewalającym zapachem kwiatów lotosu.

Seria "oil essence" to pielęgnacja przyjazna skórze:
  • olejki wysoce biozgodne z ludzką skórą
  • hipoalergiczne kompozycje zapachowe
  • substancje kojące i łagodzące

Składniki:

olejek babassu - pozyskiwany z orzechów palmy Cohune, rosnącej w lasach Amazonii - w połączeniu z wodą wytwarza pianę, która w harmonii ze skórą delikatni ją oczyszcza, nie naruszając naturalnej  bariery ochronnej

dermo comfort system 24 h -  zapewnia uczucie długotrwałego nawilżenia.


...

Na początek zapach - znośny ale niezbyt przypadł mi do gustu.

Żel ładnie się pieni i nie wysusza skóry.

Nie zauważylam jednak jakiegoś wyjątkowego działania na mojej skórze.
Żel jak żel.

Niestety dostałam go w prezencie więc nie znam ceny.





POLECAM / NIE POLECAM !!!





Produkt powiedziałabym ze średniej półki jakości.

Nie zauważyłam nic mocno rażacego ( prócz zapachu) co mogłoby zniechęcić do zakupu tego produktu.

Nie sądzę jednak, że jest to żel o super działaniu...
Dla osób chętnych nowości w pielęgnacji mogę polecić ten żel 

Nie polecam osobom, które cenia w produkcie zapch i przywiązyja do niego dużą wagę  - możecie się zawieść.





Na dziś to już wszystko

Pozdrawiam 
PaPa :*





2 komentarze:

  1. Miałam go, AA ma ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście AA ma raczej dobre kosmetyki. Ten produkt akurat nie jest najlepszy, ale też nie jest bublem...

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...