poniedziałek, 5 marca 2018

Isana Balsam po depilacji SENSITIVE



Witam :)


Oststanio na moim blogu pojawił się post o piance do golenia z ISANA.

Dziś chciałabym nawiązać do tematu depilacji nóg.
Jednak tym razem będzie to produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry po depilacji.



Balsam po depilacji SENSITIVE - 125 ml

z

ISANA




Opakowanie w formie tubki stojącej na wieczku.
Kolorystyka biało fioletowa.
Dozownikiem jest otwór o średnicy ok. 5 mm





Od producenta:


Balsam po depilacji ISANA  Sensitive koi skórę po goleniu i pielęgnuje ją w delikatny sposób. Szczególna formuła pielęgnacyjna z pantenolem, olejem migdałowym i aloesem nawilża skórę, a wyciąg z nagietka działa na nią kojąco i zapewnia poczucie jej gładkości. Balsam po goleniu ISANA daje się łatwo rozprowadzić po skórze i nie pozostawia na niej tłustej warstwy.



...



Co warto podkreślić produkt nie zawiera alkoholu !
Konsystencja balsamu lekko lejąca, ładnie się rozprowadza po skórze i dość szybko się wchłania.
Nie pozostawia na skórze tłustej powłoki.

Można nakładać zaraz po zakończonej depilacji.

Skóra po zastosowaniu jest gładka i miękka w dotyku.

Zapach delikatny, świeży.

Minusem produktu jest dość mała pojemność - 125 ml nie wystarcza na długo przy regularnym stosowaniu (co drugi dzień).


Ogólnie jednak mówiąc ....



POLECAM !!!





Lubię nakładać balsam do ciała zaraz po kąpieli, jednak zazwyczaj nie mogłam tego robić ze względu na fakt, iż jakikolwiek balsam nalożony na świeżo ogolone nogi powodował pieczenie.


Powodowało to niezły dyskomfort i ból.
Pojawiły się na mojej skórze nóg nieestetyczne krostki.
Bardzo mnie to drażniło.

Problem  zaczął się powoli rozwiązywać odkąd zakupiłam i zastosowałam balsam z ISANA.
Produkt stosuję na świeżo ogoloną skórę nóg.
Dotychczasowe pieczenie jest prawie nieodczuwalne - tylko czasem coś lekko szczypnie, głównie kiedy przez swoją niezgrabnność zatnę się żyletką do krwi.

Jest to moje nie pierwsze opakowanie i myśle, że nie ostatnie.



To już wszystko na dziś
Pozdrawiam
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...