poniedziałek, 16 kwietnia 2018

BOURJOIS healthy mix - podkład do twarzy




Witam :)


Bardzo lubię makijaż i nie wyobrażam sobie go bez odpowiedniego podkładu.
Do tej pory moim faworytem był podkład z Maybelline Dream Satin Liquid w kolorze Sand 030 (recenzja).

Jakiś czas temu postanowiłam zaryzykować i zamieniłam maybelline na...




Podkład do twarzy Healthy mix - 30 ml

z

BOURJOIS 
Paris

KOLOR: LIGHT BEIGE; N*53


Opakowanie szklane z plastikowym wieczkiem i atomizerem w postaci pompki...




W trakcie użytkowania pompka działa bez zarzutu - nie zacina się i nie zapycha.
Minusem jednak jest fakt, że opakowanie strasznie brudzi się od fluidu.






Od producenta:

Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia. Cera jest pełna blasku do 16 godzin. Produkt przebadany dermatologicznie.
Formuła wzbogacona w witaminy C, E oraz B5.Nawilża skórę i chroni przed szkodliwym wpływem z zewnątrz oraz sprawia,  że cera wygląda zdrowo i promiennie.
Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.

Morela - dodaje blasku
Melon - działa nawilżająco
Jabłko - antyutleniacz
Imbir - działa odświeżająco

Produkt posiada delikatną, kremową formułę. Nadaje półmatowe wykończenie. Owocowy, wspaniały zapach.



...


Czas na moją ocenę.



Produkt posiada ładne i trwałe opakowanie z pomką.

Posiada lekką, kremową konsystencję.
Dobrze się rozprowadza na twarzy (palcami).

Szybko się wchłania i stapia z cerą nie pozostawiając na skórze efektu maski.

Po nałożeniu skóra jest ujednolicona, drobne niedoskonałości przykryte, a wykończenie nie jest tempe i matowe.


Można spokojnie zapudrować twarz.

Trwałość podkładu również się u mnie sprawdza. Co prawda nie jest to 16 h ale spokojnie te 8-10 godzin daje radę ( przy utrwaleniu fixerem - mgiełki do utrwalania makijażu).

Przyjemny, świeży, owocowy zapach.  
Po otwarciu nadaje się do użytku przez ores 12 m-cy.

Widać postęp zużycia produktu.


Minus - na opakowaniu nie ma zbyt wiele informacji o produkcie ( większość w języku francuskim).

Cena- do tanich to on nie należy. Warto kupić go stacjonarnie w promocji lub najlepiej i najtaniej przez internet.
Zauważyłam, że po nałożeniu podkład lekko ciemnieje na skórze ( warto sięgnąć po nieco jaśniejszy odcień niż kolor skóry i powinno być ok)



Ogólnie mówiąc jestem zadowolona z produktu.



POLECAM !!!




Obecnie jestem w trakcie użytkowania tego podkładu, dokładnie w połowie opakowania.

Nie żałuję zakupu. Myślę, że jeszcze wrócę do tego podkładu. Chwilowo jednak mam na oku już inny okaz :)



To wszystko na dziś

Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...