piątek, 20 kwietnia 2018

ESSENCE D'OR z ELODE



Witam :)

Wiosna pełną parą, dlatego też nie mogło zabraknąć recenzji zapachu, który świetnie wpisuje się w aurę wiosenną.



Woda perfumowana 
ESSENCE D'OR - 100 ml

z
ELODE



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o złotej szacie graficznej.
Opakowanie bardzo skromne aczkolwiek urzekające...






Wewnątrz znajdziemy ładny flakonik, bardzo solidnie wykonany 




Od producenta:

Essence D'or z Elode to kwiatowe perfumy dla kobiet. 

 
Nuty głowy - róża i jaśmin
Nuty serca - magnolia
Nuty bazy -  piżmo i bursztyn.

...

Zapach bardzo ciekawy i świeży.
Nadaje się zarówno dla kobiet jak i dziewczyn powoli wkraczających w dorosłość :)

Delikatny, subtelny, interesujący.

Świetnie wpisuje się w klimat wiosenny, jednak można go stosować o każdej porze roku.

Nadaje się do stosowania na co
dzień.
Na wieczorne okazje jest za delikatny (przynajmniej jak dla mnie).

Flakon bardzo ładny i trwały. 
Aplikator działa bez zarzutu - nie zacina się.

Duża pojemność zapewnia długotrwałe użytkowanie. Stosuję je co dziennie po kilka psiknięć już od miesiąca, a jestem w połowie flakonu :)

Zapach kupiłam za ok. 15 zł.

Jak na tak niską cenę ich zapach jest dość trwały. Na ubraniach utrzymuje się spokojnie 8 h jak nie więcej.



POLECAM !!!







Jestem w trakcie użytkowania tych perfum. Za każdym razem kiedy je stosuję poprawia mi się nastrój :)
Jest to mój drugi zapach marki ELODE.

Pierwszy to INNER CODE (recenzja) , który sprawdził się u mnie ubiegłego lata.
I tym razem marka mnie nie zawiodła a zapach jest wart zainteresowania.







Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...