środa, 18 kwietnia 2018

OLEJKOWY RYTUAŁ Nutri- Gold z L'OREAL




Witam :)


Już jakiś czas temu miałam okazję przetestować produkty z L'OREAL przeznaczone do oczyszczania twarzy.
Miało to miejsce w 2015 roku. Wówczas używałam serii IDEAL GLOW (recenzja).

Trochę zraziłam się do tych produktów, dlatego też długo nie sięgałam po tą markę.

Ostatnio jednak, będąc w sklepie, rzucił mi się w oczy ten oto kosmetyk:



Olejkowy rytuał nutri-gold
Odżywczy tonik z olejkami - 200 ml

z

L'OREAL 




Kosmetyk w ładnym, zgrabnym opakowaniu. Dozownik to otwór o średnicy ok 3 mm.




Od producenta:

WŁAŚCIWOŚCI SKÓRY SUCHEJ 
Skóra sucha w naturalny sposób traci niezbędne składniki odżywcze. Staje się wówczas szorstka, matowa i traci poczucie komfortu. Źle dopasowane kosmetyki myjące lub wielokrotne pocieranie wacikiem nasilają ten problem. Skóra sucha już podczas oczyszczania potrzebuje dodatkowego nawilżenia, aby odzyskać elastyczność, miękkość i blask. 
ODŻYCZWY TONIK DO DEMAKIJAŻU Z OLEJKAMI
Laboratoria L'OREAL Paris stworzyły Odżywczy Tonikk z Olejkami w celu usunięcia zanieczyszczeń bez wysuszania skóry. Odżywcze właściwości olejków z róży i kamelii zawarto w kosmetyku o lekkiej konsystencji, pozwalającym łagodnie usunąć zanieczyszczenia i błyskawicznie poprawić wygląd skóry. 
NADAJE SKÓRZE BLASK I CZYNI JĄ JEDWABISTĄSkóra jest czysta, świeża i odżywiona.

...

Opakowanie bardzo proste, ale urocze w swej skromności.
Wygodne w użytkowaniu.

Konsystencja toniku gęsta, ale lejąca i i lekka. Daje się łatwo wydobyć.

Po zastosowaniu tego produktu skóra jest oczyszczona i napięta.
Jednak po chwili czuć wysuszające działanie alkoholu.

Cena też przystępna - kupiony za ok 10 zł

Zapach - na pierwszy rzut oka dość przyjemny, jednak z czasem staje się bardzo chemiczny.
Wyczuwalny alkohol.

Trzeba uważać przy nakładaniu, gdyż stosowany w okolicach oczu podrażnia je i zaczynają łzawić.

Przy częstym/ regularnym stosowaniu zauważyłam pojawiające się na skórze policzków drobne niedoskonałości - nie mam jednak 100 % pewności czy to wina akurat tego produktu choć czytałam, że nie tylko u mnie pojawił się ten problem przy użytkowaniu tego toniku.



NIE POLECAM !!!




Po dwóch latach przerwy skusiłam się i zaryzykowałam.
Niestety ponownie produkt nie sprawdził się u mnie zbyt dobrze.
Na szczęście jestem już prawie na denku i mogę zapewnić, że nie kupię go ponownie.
Jakoś produkty z L'OREAL do oczyszczania twarzy z makijażu nie sprawdzają się u mnie najlpiej.

Kosmetyku używałam jako jeden z kilku kroków oczyszczania mojej skóry. Miał jedynie doczyścić skórę z resztek makijażu. 
I faktycznie zawsze coś na waciku z zanieczyszczeń się pojawiało (pomimo uprzedniego demakijażu płynem micelarnym i umyciem twarzy żelem). Jednak z dłuższym okresem użytkowania co raz bardziej kosmetyk ten wzbudzał we mnie mieszane odczucia.

Najbardziej raziła mnie obecność alkoholu, który jest bardzo wyczuwalny zarówno w zapachu jak i w odczuciu - zwłaszcza przy stosowaniu w okolicach oczu.

Produkt ma odżywiać i koić, jednak nie zauważyłam u siebie ani jednego ani drugiego działania.


Na dziś to wszystko

Pozdrawiam 
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...