wtorek, 3 kwietnia 2018

Lakier do włosów STYLING efect Joanna




Witam :)


Lakiery do włosów to u mnie wielka zagadka. Ciągle jestem na etapie poszukiwania swojego faworyta.

Testowałam już wiele produktów (tych trochę droższych  i tych z nieco niższej półki cenowej).

Czasem ich działanie jest zaskakujące.

Zdarzyło mi się, że te droższe w ogóle nie radziły sobie z utrwaleniem moich włosów,
zaś te skromne i niepozorne, i co ważne tanie, sprawdziły się całkiem nieźle.

W ubiegłym  miesiącu pojawiła się recenzja lakieru Power  z Be Beauty, o którym więcej tutaj. Było to pozytywne zaskoczenie dla mnie, że tani lakier może tak dobrze radzić sobie z utrwaleniem włosów.

Kolejnym  z takich pozytywnych odkryć jest 


Lakier do włosów - 250 ml
STYLING EFECT 

z

Joanna 


Lakier ekstramocny 
Supertrwałość i elastyczność włosów



Opakowanie zawiera atomizer wbudowany w tubkę (nie trzeba zdejmować żadnego wieczka)...





Od producenta:

Lakier ekstramocny to doskonała propozycja dla osób lubiących superutrwalenie fryzury. Zapewnia trwałość i połysk oraz nadaje elastyczność i lekkość. Zawiera keratynę i aktywne składniki chroniące włosy przed przesuszeniem. Lakier nie skleja i nie wysusza włosów oraz daje się łatwo wyczesać.

...



Lakier rzeczywiście charakteryzuje się mocnym utrwaleniem i co najważniejsze nie skleja przy tym włosów.

Po jego zastosowaniu nie ma się uczucia chełmu na głowie.
Daje się też łatwo wyczesać z włosów.

Produkt radzi sobie z utrwaleniem włosów rozpuszczonych jak i upięć.

Zapach lakieru jest przyjemny i nie duszący.

Wygodne opakowanie o pojemności 250 ml wystarcza na spory okres użytkowania.

Jego cena jest zaskakująco niska ( w okolicy 10 zł)



Jak już na początku postu wspomniałam, lakier ten jest dla mnie odkryciem.
I uważam, że jest to produkt godny polecenia, dlatego też....




POLECAM !!!








Po raz kolejny marka Joanna mnie nie zawiodła :)
Myślę, że jeszcze nie raz sięgnę po ten produkt. Puki co zakupiłam kolejne opakowanie!




To tyle na dziś
Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...